تبلیغات
همه چی در مورد بازی های اویل

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :
تاریخ: یکشنبه 5 شهریور 1391, 03:59 ب.ظ | نویسنده: Resident Evil | نظرات:


 

Resident Evil 6

Developer: Capcom

Publisher: Capcom

Director: Eiichiro Sasaki

Producer: Hiroyuki Kobayashi

Yoshiaki Hirabayashi

Designer: Jiro Taoka

Engine: MT Framework

Released: October 2, 2012[1]

Genre: Dramatic Horror,[2] Third-person shooter

Modes: Single-player, Multiplayer, Cooperative

Platforms: PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows


ابعاد تاریک Resident Evil 6


رئیس جهور ایالات متحده امریکا مرده !! جسدش وسط دفتر تاریک با تغییرات ژنیتیکی و ظاهری مخوف و غیر انسانی همراه با جسد بی جان و نیمه خورده دیگری قرار دارد، رئیس جهمور در اثر آلودگی به ویروس خطرناک به موجودی غیر قابل کنترل تبدیل شده بود و مجبور به کشتن او شدم لیون !! خون بر روی دیوار و در سفید اتاق صحنه ای دلخراش و ترسناکی به وجود آورده؛ لیون در اثر اجبار و از روی شدت خطرات احتمالی مجبور به کشتن او شد، زیرا دیوانگی حد و مرزی نداشت و ویروس جدید او را دیوانه کرده بود. با شلیک تنها یک گلوله به سرش استخری از خون به وجود آمد احتمال آلودگی وجود دارد!! کسی که همراه لیون بود و هست عامل اصلی آلودگی و در نتیجه کشته شدن او شد . ( صحنه ی ابتدایی و شروع هیجانی برای لیون کندی). لیون برای اطمینان از کشته شدن رئیس جمهور گلوله های دیگری به جمجمه و جسد بی جان او شلیک می کند؛ هلنا هارپر(Helena Harper ) زنی که همه او را به عنوان عامل اصلی شیوع این بیماری می دانند و خود لیون ابتدا سوءظن نسبت به او داشته شک بسیاری در کمک یا کشتن او داشت، ولی در تصمیم خود مبنی بر کمک به هلنا پافشاری می کند و در این مسیر این دو همسفران خوبی برای هم می شوند؛ این دو آگاه هستند که در پس این کشتار ها توطئه و جنایت های بسیاری وجود دارد ولی برای شروع باید ابتدا از این ساختمان لعنتی فرار کنند؛ جایی که زامبی ها جای جای آن را تحت کنترل خود دارند. سیاهی همه جا را فرا گرفته صحبت هایی در مورد (Oaks) می شود. انجمنی مخوف؛ جهنم واقعی زمانی شروع شد که زامبی ها در محل کشته شدن رئیس جمهور تجمع کردند شاید برای سوگواری آمده اند ولی هدف دیگری دارند آنها چه کار می کنند ؟ ماه با حضور این افراد زنده ولی بی جان به سیاهی گرایش پیدا کرده، آسمان ستارگان خود را از دست داده و دیگر ستاره ای با درخشش نوارنی وجود ندارد تنها ابر های تیره و تار آسمان زیبا را پوشانده و ما نیز تحت آشوب و ویروس جدید در حال مبارزه با آنها هستیم( کریس ردفیلد هنگام مبارزه با دشمان و از دست دادن گروهان خود !!). کاپکام از بازگشت به گذشته و نگاه به آینده باکی ندارد در بازی های این شرکت همواره خسارت و حماقت را باهم دیده ایم از عرضه عملیات راکون سیتی تا معرفی ناگهانی رزیدنت اویل 6 !! این شرکت با فرانچیز خود نزدیک به 15 سال است دست و پنجه نرم می کند و با رویکرد های مختلف بازی خود را وارد ابعاد مختلف از دنیای مخوف کرده، یکی از چالش برانگیزترین بازی های این شرکت از فرانچیز رزیدنت اویل بازی رزیدنت اویل 5 بود که با فروش بسیار زیاد تر از نسخه های پیشین حتی چهارمین نسخه از این فرانچیز موفقیت بی نظیر در فروش و جذب مخاطب به دست آورد؛ کاپکام با توجه به سه نسخه اول از این فرانچیز که تماما" المان های ترس را در بطن خود داشته اند و با نگاهی به اکشن بیشمار دو نسخه 4 و 5 سعی دارد تا این دو المان مختلف را به نحوی بسیار پیچیده ولی با ترکیبی عالی در جدید ترین بازی از فرانچیز قرار دهد. با در نظر گرفت فیلم های اقتباسی از این بازی و المان های مورد استفاده در فیلم ها و به کار بردن آنها در آخرین نسخه می توان گفت که رزیدنت اویل 6 در مسیر خوبی قرار دارد و عملکرد بی نظیر و بی مانندی تا بدین لحظه داشته است.


 

کاپکام در ساخت بافت ها مهارت خاصی داشته؛ داستان سرایی مجزا و به دور از مرکزیت بازی؛ برخورد با شخصیت های محوری به دور از داستان اصلی؛ مبارزه با موجودات جهش یافته ای که تمام وقت به دنبال خون و غذای تازه هستند تنش های خاصی را به سری بازی های رزیدنت اویل بخشیده بود( البته تا نسخه سوم از این فرانچیز!!) بعد از سه نسخه موفق از این سری، کاپکام با تغییر عملکرد خود سبک جدید و تازه ای را به صنعت بازی های ویدئویی معرفی کرد ؛ ساخت چهارمین نسخه از این فرانچیز درهای تازه ای به روی سازندگان بازی های سبک ترس باز کرد و آنها را در بررسی و عملکرد ها المان ترس آزاد تر از گذشته و در دنیایی پر از خون و خون ریزی با تنش های روانی رها کرد. ایجاد ترس با رویکرد ها ویژه مشخصات اصلی رزیدنت اویل بود که چند سالیست با عرضه بازی های اکشن محور به فراموشی سپرده شده و آن تنشی که هنگام بازی (RE3) به گیمر دست می داد با عرضه بازی هایی همانند ( Re:ORC) به فراموشی سپرده شده . با این وجود کاپکام در ایجاد تصورات وحشیانه مهارت خاصی دارد و در جای جای بازی این مهارت خود را به وضوح به نمایش گذاشته و می گذارد. در (RE6) شاهد صحنه هایی خواهیم بود که تنش بسیاری را به وجود می آورد یکی از آنها، لحظه برخورد با رئیس جمهور امریکاست که واقعا" عالی کار شده و نقصی از نظر المان های به کار رفته در آن دیده نمی شود. رزیدنت اویل 6 شما را در آغوش خود خواهد گرفت!! از اولین لحظات شما باید ترس را به جان بخرید و با آن تا پایان بازی زندگی کنید ترسی که مهم ترین بخش از زندگی هر فرد را شامل می شود؛ لیون و هلنا هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ هر دوی آنها در تلاش برای بقا به هر دری خواهند زد از فرار در مراحل ابتدایی بازی تا رویارویی با کریس ردفیلد همگی برای بقاء و صد البته برای تمام کردن ماموریت از پیش تعیین شده می باشد که هر دوی آنها را در مهم ترین چالش زندگیشان قرار می دهد، کاپکام در بخش لیون و هلنا سرعت زیادی به بازی داده تا با ایجاد ترس و استراب ناشی از فشار های روانی گیمر را به صندلی خود میخ کوب کند و او را در این بند ناگسستنی تا پایان حمایش بزرگ رزیدنت اویل 6 نگه دارد؛ با افزایش توانایی میزان ترس و استراب افزایش می یابد؛ تاریکی در چند لحظه کل محیط را در بر خواهد گرفت و این عامل شما را در بخش لیون بسیار آذار دهنده است و شما را با رویکرد های مختلف بازی رو به رو می کند، تاریکی به حدی قوی و سر سخت خواهد بود که شما را ناچار به فرار خواهد کرد و این تنها بخشی از تاریکی سرسخت بازی است. در این بخش هلنا و لیون کندی به دنبال مردی خواهند بود که ناشناس است و در جای جای بازی معرفی و به نمایش گذاشته می شود ولی تا آخرین لحظات خبری از او نخواهد بود؛ وی زامبی نیست ولی عامل کشته شدن بسیاریست تنها او راه حل این بیماری خطرناک که توسط افراد مختلف در جای جای چین و مناطق مختلف پخش شده می باشد.

در یک وضعیت معمولی بیماری هر چنقدر سخت و جدی باشد عادی به نظر می آید؛ ولی زمانی که وضعیت خطرناک و احتمال آلودگی به بیماری های مختلف بیشتر می شود حتی سرما خوردگی ساده نیز به اندازه خطرناک ترین بیماری وحشت زا خواهد بود، بیماری ها از طریق مختلف منتشر می شوند و میزبان خود را آلوده می کنند؛ یکی از روش ها آلودگی از طریق تنفس هوای مسموم است که در این بازی نقش پر رنگی خواهد داشت، موجوداتی که اینبار با ویروس جدید ( C-Virus) به وجود آمده اند پرچالش تر و خطرناک تر از گذشته شده اند و همواره در پی نابودی و رسیدن به آرامش ابدی هستند !! جنگ بیولوژیکی به آخرین روز های خود نزدیک شده و تحولات عظیمی در صنعت جنگ های هسته ای به وجود آورده به گونه ای که مهم ترین و مخرب ترین سلاح موجود برای نابودی بشر همین سلاح های بیولوژیکی هستند که تمام داستان فرانچیز رزیدنت اویل پیرو آن ساخته شده است. بازهم مبارزین و نماد ضد رزیدنت اویل یعنی انسان های زنده بر علیه موجودات جهش یافته و بی روح مبارزه خواهند کردولی اینبار با انبوهی از ترس و استرس!! البته همراه سلاح های قدرتمند. یکی از تغییرات گسترده در این بازی تغییر عملکرد زامبی ها بخصوص J’avo که نسل جدید از دشمنان را به وجود آورده اند است که بازی را زیباتر و پر چالش تر کرده است، آنها ( J’avo) توان تغییر وضعیت بدن خود را دارند و با روش های مختلف به جنگ گیمر می آیند در این باره Hirabayashi: می گوید : "زمانی که شما به قسمتی از بدن آن شلیک کنید، آن قسمت شروع به دوباره احیا می شود. بخش های مختلفی در تریلر ها به نمایش گذاشته شد؛ یکی از آن‌ها بازویی بود که به شکل داس تغییر کرد و بازوی دیگر به شکل عجیبی بسیار بزرگ بود و عملکرد آن گرفتن شما از فاصله‌های کمی دورتر می باشد تغییر عملکرد و شیوع مبارزه باعث تغییر استراتژی شما هم می شود. دلیل آن که ما این جهش یافتگان را در بازی گنجاندیم این بود که ما می‌خواستیم تجربه مبارزات گوناگون را در بازی افزایش دهیم. زمانی که با این موجودات رو به رو می‌شوید، نمی‌دانید آن‌ها قرار است به چه چیز تبدیل شوند و این می‌تواند برای بازیباز بسیار هیجان‌انگیز و مخوف باشد. اما همچنین می‌تواند بخشی از اکشن بازی باشد. برای مثال این موجودات یعنی J’avo می‌توانند از اسلحه استفاده کنند. پس آن‌ها می‌توانند به سمت شما شلیک کنند ولی از طرفی اگر به بازوهای آن‌ها شلیک کنید ممکن است دست آن‌ها به شکل داس با هرچیز دیگری دربیاید بنابرین حرکت و تاکتیک شما هم با تغییر شکل آن عوض می‌گردد. اول از فاصله دور به شما شلیک می‌کردند اما بعد از تغییر به سرعت سمتتان می‌آیند تا شما را از بین ببرد". لیون و هلنا در این بازی و در اکثر مراحل آن به دنبال نجات یافتگان بخصوص دختری هستند که ماهیت او هنوز فاش نشده است ولی احتمالا" این دختر دختریست که بخشی از داستان بازی مربوط به او می شود و شاید دختر هلنا باشد؛ ولی در اکثر مراحل با تمام رنج و عذاب که شده این دو خود را به نجات یافتگان می رسانند ولی تنها چند دقیقه دیر می رسند و همین دیر رسیدن باعث می شود که زامبی ها تمام افرادی که به وسیله ویروس آلوده نشده اند را قتل عام کنند؛ از این رو در تمام مراحل ناکامی بخشی از وجود هلنا و لیون را تشکیل می دهد.

انسان ها با تمام خشم و با وجود از دست دادن عزیزانی دست به اقدامات بزرگی می زنند و زندگی و روح تیره خود را در مقابل اهریمن و شرکت شیطانی قرار می دهند تا شاید از این طریق تیرگی آنها به روشنایی گرایش پیدا کند؛ رنج کوتاه مدت و عذاب بلند مدت تمام زندگی سه شخصیت اصلی بازی را فرا گرفته و آنها را وارد وادی ابدیت می کند با این تفاوت که هر یک وظیفه ی خاصی دارند و باید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند زیرا که در غیر این صورت زندگی بسیاری ار انسان های بی گناه به خطر نابودی نزدیک تر می شود، شرکت کاپکام با درک زنج و سختی هایی که برای هر فرد ممکن است در طول زندگی پیش آید بازگشته تا اینبار آنها را با زندگی خودشان آشناتر کند ولی این آشنایی غریب و عجیب خواهد بود. بازی از المان های جدیدی برخوردار است و این المان ها برخی حاصل المان های نسخه های پیشین است که با کمی تغییر وارد بازی شده اند و تعدادی از آنها نیز المان های جدید و ناب هستند؛ به طور جامع تمام المان های بازی به نحوی در بازی گنجانده شده است تا بهترین عملکرد را برای گیمر خلق کند از این رو روش های مبارزه با تروریست بیولوژیکی را راحتر کرده( از طریق روش های مختلف برای نابود کردن دشمنان) و از سویی سختی خاصی به بازی داده است( از طریق دشواری استفاده از روش ها و فنون های مختلف) با این وجود بالانسل خوبی در بازی وجود دارد. از المان های رایج در بازی می توان به پک های سلامتی( همان گیاهان سبز رنگ و قرمز رنگ که با ترکیب قدرت بیشتری پیدا می کردند) اشاره کرد آنها همچنان در بازی حضور دارند و امکان ترکیب آنها نیز همچنان در اختیار گیمر ها قرار دارد؛ البته المان جدیدی در بازی وجود دارد که هنوز مشخص نیست به چه کار می آید ؛ سیستم آیتم بندی بازی به نحویست که امکان شخصی و اختیاری بودن آیتم ها را بیشتر می کند و گیمر راحتر با این سیستم ارتباط برقرار می کند؛ یکی از جدیدترین بخش های بازی تیراندازی سریع به دشمنان است که بدون هدف گیری انجام می شود، این قابلیت زمانی کاربرد دارد که زامبی های بیشماری در اطراف گیمر حضور دارند و برای اینکه تعداد بیشتری از آنها را به وادی ابدیت بفرستید می توانید از تیراندازی بدون هدف گیری که بسیار سریع عمل می کند استفاده کنید البته میزان دقت در این بخش بسیار پایین است و شاید گاهی مواقع به جای استفاده از این قابلیت از همان شلیک های کلاسیک( نشانه گیری) استفاده کنید. از جمله نکات مهم در مورد بازی حضور زامبی های متفکر است؛ اینگونه زامبی ها در طول ماموریت ها از استراتژی مختلفی برای کشتن شخصیت های اصلی استفاده می کنند و توان استفاده از سلاح های مختلف را دارند.

موسیقی و نوای دل نشینی از دور دست ها به گوش می رسد؛ دو مرد و یک زن خود را به دری از در های ساختمان می کوبند همان دری که موسیقی و نوای دل انگیز از اندرونی به گوش می رسد؛ پیانوای درون اتاق قرار دارد و دختری آن را نوازش می کند ولی گویی مرده!! نه او نمرده بلکه دچار ضعفی از دورن شده که باعث می شود وی همانند مرگان باشد ؛ او با صدایی آهسته ما را از زنده بودنش آگاه می کند همین صدای کوچک عاملیست تا ما با انبوهی از موجودات عجیب و شگفت انگیز رو به رو شویم که هر کدام توانایی بسیار زیادی در نابودی دارند. معجزه ای در حال رخ دادن است ما آنها را نابودی می کنیم و شاید موفق به نجات دخترک جوان شویم با امیدوار باشیم.سرانجام به دختر جوان می رسیم او در مورد سرنوشت خود توضحی می دهد و در مورد علت حضورش در اینجا می گوید، در نهایت هلنا و لیون تصمیم به نجات او می گیرند و بهترین راه فرار از این جهنم واقعی را گاراژ در گوشه ای از این ساختمان می بینند از این رو در جستوجوی آسانسوری هستند که آنها را به گاراژ برساند ولی در این بین اتفاقات مختلفی رخ می دهد که سرنوشت آنها را در چند دقیقه رقم می زند و آنها را وارد بعدی دیگری از داستان مخوف بازی می کند. یکی از اتفاقات ناگوار بازی در مورد همین دخترک است، او برخلاف پدرش که در سکوت ابدی آرام گرفته متوقف نمی شود و هر لحظه سکوت خود را بیشتر می شکند؛ او قبل از آنکه وارد بعد تاریک و سیاه گونه خود شود کلمه پدر را بر زبان جاری کرد، چهره معصوم و بیگناهش درون تاریکی پنهان شد و ناگهان پدر وی با چهره ای متفاوت از آنچه که دخترک توضیح داده بود ظاهر شد؛ ناگهان پدر دخترک خود را با تمام قوا به سمت هلنا و لیون می کشد تا با آلوده کردن آنها زخمی از زخم های خود را تسکین ببخشد؛ محیط را صدای وحشت آوری پر کرده !! سیاهی به وضوح قابل لمس است، انبوهی از ترس و استرس وجود هر دوی آنها را فرا گرفته. ترس در چشمان هلنا دیده می شود؛ در اثر حرکتی که پدر و دختر انجام می دهند محیط پر نور و غیر قابل مشاهده می شود در همین لحظه ضربه ای به لیون وارد می شود؛ حال زمان دکمه زنی در بخش سینماتیک بازی فرا رسیده است همانند گذشته بخش های سینماتیک بازی عالی و همراه با هیجان بسیار به نمایش گذاشته می شود؛ در بخش دکمه زنی با کمک گیمر لیون خنجر خود را در می آورد تا با استفاده از آنها ضربه ای به فرد مهاجم وارد کند؛سعی لیون بر این است که ضربه را به سر او وارد کند تا سریع تر و آسوده تر به نابودی کشیده شود؛ بعد از کمی درگیری لیون با جسد مهاجم رو به رو می شود که در مقابل ویروس (C) شکست خورده و مقاومتی از خود نشان نمی دهد؛ یکی از تاثیرات ویروس C مشخص شد؛ این ویروس تاثیرات زیادی در روان دشمنان می گذارد ولی آنها را به فردی بی فکر تبدیل نمی کند بلکه انتخاب های او را در روش های نابودی گسترده تر می کند در حقیقت ذهن مخاطب را برای نابودی و کشدن آماده تر می کند؛ لیون سعی می کند قبل از کشته شدن فرد از او اطلاعاتی کسب کند ولی این عمل به شکست منجر می شود و بازهم نجات یافته ای وجود ندارد.

کاپکام با به نمایش گذاشتن بخش های جدیدی از (Resident Evil 6) ابعاد دیگری از آن را برایمان روشن تر کرد؛ البته بخش های به نمایش در آمده در طول نمایش بازی آشنا بودند ولی در این نمایش نکات آشنای بازی استوار تر و معقول تر به نمایش در آمدند و همین امر واقعی تر بودن بازی را برایمان اثبات می کند؛ با این وجود در نمایش بازی بخصوص در بخش گاراژ سعی شده تا حس ترس و وحشت که در نسخه های پیشین حذف شده بود بازآفرینی شود و همین حس( ترس) با حس انتقام و شجاعت ترکیب شده و حالت های هیجانی به وجود می آورد که در طول مراحل بازی با روح و روان گیمر بازی می کند، با نمایش بازی به خوبی متوجه شدیم که این بازی(Re6) به استاندارد های این سری نزدیک تر شده و از آن حالت اکشن خالص دو نسخه پیشین فاصله گرفته؛ چالش ها و معما های بازی بیشتر و زیبا تر از گذشته می شود و حس شجاعت را که درون گیمر شکل گرفته با ترس حاصل از تنهایی ترکیب می کند.
هرج و مرج فراگیر خواهد شد؛ ما در دو تریلری که از بازی منتشر شده است مقدار زیادی ادرنالین به خون های خود تزریق کرده ایم و شاهد این امر بوده ایم که آشوب و هرج و مرج کل بازی را فرا می گیرد تریلر های بازی گویایی این حقیقت است؛ کاپکام این بازی را گسترده تر از دیگر نسخه های فرانچیز ساخته و در آن 6 شخصیت و سه داستان متفاوت ولی موازی با هم گنجانده است ، به وضوح قابل مشاهده است که کاپکام سعی دارد تا بافت های به هم مربوط بازی را به گونه ای در حالت متعادل و یکجا به گیمر عرضه کند و المان های جدید بازی را به بهترین شکل ممکن با در نظر گرفتن گیمر های جدید و اکشن محور عرضه کند؛ جایی که هلنا و لیون در حال مبارزه با مشکلات پیش آمده هستند ( کسته شدن رئیس جمهور) با وجود اینکه در مورد (Okas) ها بحث می کنند و در پی یک بازمانده هستند، کریس ردفیلد نیز به همراه همکار خود ( Piers Nivens) از سوی سازمان (BSAA) در حال مبارزه برای جلوگیری از شیوع آلودگی هستند و در مناطق مختلف چین با این مشکل بزرگ دست به گریبان هستند؛در بازی با فلش بک (FlashBack) هایی رو به رو خواهید شد که شما را با داستان و چگونگی انتشار بیماری آشنا می کند و چگونگی کشته شدن یاران کریس را برای شما روایت می کند؛ در این میان (Ada Wong) هم نقش بزرگی را ایفاء می کند. یکی از بخش های رمز آلوده بازی حضور شخصیت جدیدی بود که همه فکر می کردند برادر البرت وسکر است و نامش الکس وسکر در حالی که این طور نبود؛ به هر حال مولر یکی از راز های فاش شده البرت وسکر و آزمایش های مخوف اوست که به تازگی برملا شده و حالا حدسیات مختلفی پیرامون او زده می شود؛ به هر حال با وجود تمام شایعات مختلف چیزی که مسلم شده این است که وی در نابودی این بیماری و ویروس سی(C-Virus) نقش بسیار مهم و پر رنگی دارد ؛ همکاری مولر در این بازی (Sherry Birkin) است و او نیز همانند مولر از ویژگی مهمی یعنی قابل اعتماد بودن برخوردار است و همین امر در طول ماموریت های پر تنش که همواره مولر و شری را در مقابل تهدید ها تنها می گذارد بسیار مهم و حیاتی می باشد. با وجود گستردگی ای که در بازی دیده می شود ( از لحاظ شخصیت ها) کاپکام با گسترش داستان بازی و روایت آن به سه شکل مختلف بازی را به گونه ای روایت می کند که گویی هر سه داستان بخشی از یک داستان کلی را تشکیل می دهند از این رو تعامل خوبی و بی نظیری بین این سه داستان برقرار می شود که تا اتمام سه داستان بازی توان رسیدن به نتیجه ای معقول از رزیدنت اویل 6 امکان پذیر نخواهد بود؛ یکی از ابعاد بازی همین چندگانگی در بازی است؛ به طور مثال با اتمام داستان کریس ردفیلد بخشی از داستان را خواهید فهمید در همین حین فکر می کنید که داستان اصلی و شالوده را فهمیده اید ولی با اجرا بخش مربوط به لیون و یا مولر ابعاد جدید داستان را کشف خواهید کرد؛ لازم به ذکر است که در سیر داستانی بازی همواره شخصیت های محوری داستان با هم رو به رو می شوند و لحظات به یاد ماندی بسیاری را رقم می زنند و صد البته سوالات پیرامون ذهن مخاطب را بیشتر می کنند؛ یکی از آنها ملاقات شری با لیون و یا برخورد لیون و کریس برای از بین بردن و محافظت از هلنا است که نشانه هایی از رمز آلود بودن بازی می دهد.



دسته بندی : درمورد اویل 6 ,
برچسب ها : ابعاد تاریک رزیدنت اویل 6|Resident Evil 6 Preview , |Resident Evil 6 Preview , ابعاد تاریک رزیدنت اویل 6| , دانلود رزیدنت اویل 6 , گفتنی های اویل 6 , همه چیز درمورد اویل 6 ,

ادامه مطلب ...
آخرین مطالب
» ساخت ویزاکارت(گیفت کارت) کاملا رایگان ( پنجشنبه 4 تیر 1394 )
» خرید و فروش شارژ ( شنبه 30 شهریور 1392 )
» vpn رایگان ( چهارشنبه 27 شهریور 1392 )
» آموزش ملیونر شدن با یک کامپیوتر بدون سرمای اولیه ( دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 )
» آموزش قدم به قدم بازی Resident Evil 6 ( دوشنبه 26 فروردین 1392 )
» آموزش بازی Resident Evil 6 ( یکشنبه 25 فروردین 1392 )
» آموزش آنلاین بازی کردن اویل 6 برای xbox ( جمعه 23 فروردین 1392 )
» آموزش آنلاین بازی کردن Resident Evil 6 ( جمعه 23 فروردین 1392 )
» اطلاعیه ( جمعه 23 فروردین 1392 )
» مدیر وبسایت ( جمعه 23 فروردین 1392 )
» راهنمایی بازی اویل 6 ( جمعه 23 فروردین 1392 )
» داستان بازی RESIDENT EVIL 6 ( دوشنبه 19 فروردین 1392 )
» اویل 6 اومد ( دوشنبه 19 فروردین 1392 )
» بازی resident evil6 برا pc کی می آید؟ ( چهارشنبه 9 اسفند 1391 )
» افزایش 3 برابری شارژ ایرانسل ( دوشنبه 23 بهمن 1391 )